Wednesday, May 5, 2010

Jalan-Jalan Cari Makan

okeesss lunch hari ni kawan aku bagi idea nak makan di Kenny Rogers Roaster!..hmm aku rasa ni baru je masuk kali ke2 aku makan di Kenny Rogers..panjang sgt la Kenny Rogers jadi KR je la eh..=)..sbb kwn sy Nuyu dia memang dah lama nak makan KR jadi smpi hari ni baru dia nyatakan hasratnya..hehehe eceh..pukul 11pagi dah keluar dah..hehe..lama betui waktu lunch kite..haha..pastu aku order ayam BBQ set + fruits side dish + mesh potato + air splash pleasure..haha kelakar gak nama air die ni macam nama minyak wangi..hahaha..semestinya aku akan tunjuk gambar makanan aku kat korang..

nak tambah lagi stories..aku pergi UM sok pagi sampai Jumaat kena buat lab work..hmm jadi aku rasa macam tak dapat je nak update blog selama beberapa hari..tak besnyeee..lpas tu tambah lagi, Sabtu esoknya aku nak pulang ke kampung ku..nak balik Pasir Gudang pulak..mesti la semangat nak tngok game final Chelsea tu..haha..nak sambut hari ibu jugak..=)..lepas tu hari Isnin baru la aku pulang ke USM semula..jadi dalam lima hari ni memang tak dapat nak update blog..huhu..jangan la sedih fathiah..ceh nasihat dari suara hati..=D






semuanya sedap!

...beautiful is happy...



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails