Tuesday, June 1, 2010

Poster Comel World Cup 2010

Dah masuk bulan Jun, maksudnya kena siapkan writing aku cepat..huhu..tapi ada maksud lain jugak, World Cup pun nak dekat dah..tengok countdown World Cup ada lagi 9 hari 20 jam..hehe..tak sabar jugak nak tengok match ni..aku suka team Spain tapi Brazil pun favourite aku jugak..tapi kalau tengok jersy team World Cup ni, dua-dua team aku minat tu tak comel jersy nya..Germany nampak classic dan cun pada aku..hehe.. korang support team mana?

Nak musim bola, jadi kena tunjuk poster bola kan..hehe..poster ni aku rasa unik sebab lain dari yang lain lukisan nya..aku ambil dari Wieden + Kennedy ESPN and New York Ad agency..kalau korang pergi website dia pun memang cantik-cantik gambar diorang produce..


Torres lead untuk team Spain


hehe kaki Ronaldo ada banyak sebab dia kan pandai trick kaki...ooo kaka nak tambah 1 star lagi kat jersy brazil (boleh ke?) =)


Team England dengan Team Belanda


team France (kenapa muka Anelka pelik je..hehe)

dan ini la team tuan rumah, South Africa

beautiful is happy







1 comment:

  1. comel tul2 gambar2 kt atas nie...
    tapi penuh makna tersirat

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails